This ´Day

Har precis ätit lite grillat med potatissallad och massa annat gott, om ett tag blir det lite paj och sen blir det väl att börja kolla planer inför kvällen kanske...

Bjuder på den...

ET

Sitter i min nya pyjamas och äter vindruvor och bara tar det lugnt! I morgon blir det en rejäl frukost i god tid och sen får vi se om det blir räkor med Mirabelle och senare mot kvällen blir det Grillning hemma och morfar och kerstin kommer på besök! Mysig söndag helt enkelt!

shopping

Blev 3 klänningar från Manhattan bara för att jag inte kunde välja... sen blev det en bh och en liten söt pyjamas från hm också... blev inte så mycket mer än så. Vi kom dit ganska sent och gick väl mest och strosarunt lite bara men nu har jag några klänningar i allafall!

Suddiga och mörka bilder men men det får duga för stunden...

STOCKHOLM

I morse gick jag upp hyfsat tidigt i allafall och åkte till stockholm med mirabelle för lite shopping. Började med att vi fick springa från bussen upp till SJ och köpa biljett och sen springa ner och upp till tåget som precis skulle åka. När vi satt oss på tåget så inser vi att biljetten är borta så fick fråga killen bakom om vi fick åka med han och samma sak på vägen hem... Förvånande?

När vi väl kom fram så blev det räksallad och sen blev det väl ännu mera mat, haha vet inte hur mycket vi åt egentligen. Men men när vi väl var hemma så va man ganska glad över det i allafall, roligt hade vi iallafall!

möbelkoll och mys med tjejerna...

Va på ikea med mamma i förrgår och handlade lite smått och kollade lite andra störregrejer också. Sen blev det vidare till carin och åt lite grillspett, sen pkte vi vidare till signe och hade lite mys utanför henne! Supermysigt hade vi förutom att vi väckte grannarna men men hahah...

å mys med tjejerna..

Runt 8 tog jag bussen in till stan och träffade mirabelle ett tag och gick och handlade lite... satt och pratade med henne tills hennes buss kom och sen gick jag och mötte upp carin och signe och vi gick ner till ån och satt där ett tag och pratade lite. Gick till McDonalds och köte en latte och sen pratade vi lite till... Åkte hem runt 12 och nu sitter jag här och funderar väl på att sova snart. Puss på er!

en suddig bild på Dagens outfit:

frukost/lunch och lite sol

Gick upp runt 1 idag som vanligt.. sover bort hela dagarna. Men det blev en rejäl frukost och sen låg jag ute i solen ett tag med mamma och pratade lite!

in my pyjamas...

Allderles för trött, allderles för tom, allderles för less helt enkelt. Har gjort saker varje dag på sommarlovet och självklart har jag haft roligt. Jag har ju varit med alla min underbara vänner men när jag tänker efter så kommer jag knappt på någonting jag har gjort. Det är som att jag sover fast jag är vaken och som om att jag bara vill somna om...

slänger in en liten snygg bild på hur jag ser ut just nu hehe

facelook

Kom hem för ett litet tag sen bara. Har vart och firat min kusin som fyllde 20 i onsdags egentligen. Massa mat och fika osv osv så nu känner man sig som en fet gris och nu blir det nog en film och lite godis...  heheh

Från Uppsala långt ut åt helvete och tillbaka

Åkte som sagt till Hedesunda igår med brudarna. Började med tåg från Uppsala-Tierp, buss från Tierp-Gävle, buss från Gävle-Hedesunda, fick lifta i en husvagn från hedesunda ut till ön dit vi skulle. Började grilla och spelade lite spel, gick runt och pratade med massa sjukt folk och sen satte vi oss med killarna som vi hade liftat med ett tag... På kvällen blev det Lasse-stefans och lite dans sen gick vi tillbaka till "campingen" igen!

Tyvär blev husvagnen fylld med potatissallad så det kändes inte som favoritstället just då så vi sprang runt ute lite och tillslut så bestämde sig Felicia och Vickan för att åka hem så jag, Mickis och Alva följde med och runt 3 inatt började jag, Vickan och Mickis gå mot hedesunda (vilket är en mil) och kom halvvägs då Felicia och Alva hade hittat en postbil som kom och hämtade oss! Underbart! Tog bussen till Gävle och sen tåg direkt till Uppsala. I morse blev det frukost på McDonalds och en frukost till när jag väl var hemma. Kom hem runt 9 och sov fram till klockan 6! Fy Fan! Men kul va det... ;)

kvar i nått jag lämnat

Blev några partin med kubb mot mamma och pappa idag också... hahah förlorade 2 av 3 men jaja. Sen blev det lite fika och en islatte! ;>

Seeegt

I morse när jag vaknade runt 1 så blev det rabarberpaj till frukost... underbart! Sen har jag legat och kollat på tv och bara tagit det riktigt lugnt och bara vart liksom. Nu sitter jag och spelar lite gitarr och ska snart börja packa inför Östervåla med brudarna i morgon! :D

Bild från i morse:

Såååå j*vla dum...

Ja och självklart så tappar jag plånboken på bussen igår så när vi skulle betala biljetterna står jag där utan pengar så sprang runt halv stan kändes det som och kollade men nejdå. I morse ringde jag till gimo och dom öppnar inte förns i morgon så a känns ju så typiskt mig så nu är jag utan kort, pengar, busskort osv osv! Lika duktig som alltid...

bild från igår i väntan på bussen:

länge sen nu

Har inte uppdaterat på riktigt länge nu och ändå känns det som om jag inte har gjort något speciellt men har väl vart lite här och där,... vart i östhammar, haft några mysiga kvällar hos carin, sett Harry Potter på bio och fy fan va bra den va! Helt sjukt! I allafall så får ni två bilder från min "mysoutfit" hos carin här om dagen...

Stenskär

Har inte uppdaterat något under veckan men har varit i stenskär där farmor har sommarstuga sen i tisdags osv osv.. men men slänger upp lite bilder från igår när vi badade och plockade lite smultron på vägen hem. Det va 22 grader i vattnet och skitskönt när man hade vart i ett tag, lite sent för årets första dopp kanske men aja...

LoveSong

Nu drar jag till carin och sen får vi se vart kvällen leder... Puss på er! ♥

jättekonstigt ljus men aja...

nothing to say

Ja ni.. Helgen finns det väl inte så mycket att skriva om. Den va ganska spårad på många olika vis och ganska knasig men men... I allafall så kom jag hem från smörgåstårta och fika hos farmor för ett tag sen och nu sitter jag här med lite chips osv och tänkte kolla på Just go with it snart... hoppas att den är bra. Hörs senare!