dagen ..

jo det värsta av allt va ju att jag inte kom in till stan idag alls. efter becky ringt och fått upp mig ur sängen gick jag ner och slog på tv:n, som tur va så fanns det inget inresant att kolla på så jag tog mig en dusch och sen ringer carin och säger att vi har träning idag. det visste jag redan men de hade jag glömt. haha jag är INTE den med bäst minne liksom. så a det kämdes lite onödigt att ta bussen till stan kl 3 och sen ta bussen hem halv 5. så a de blev en slapp och städ dag i stället hemma. elr a städa och städa jag tvättade bara lite kläder och så :)
haha han med och spela lite också :)

hahah en sak som kanske inte alla visste är att jag spelar gitarr, xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0