hann hem till mickis en snabbis också :)

ja det är faktist otroligt mycket jag har hunnit med idag, men jag glömde skriva att på vägen hem så ringde mickis och frågade om vi skulle med till fyrishov och kolla på match men jag skulle hämta min väska hemma hos mirabelle och sen skulle jag hem så , de blev inte så. mebn becky skulle med i alla fall så vi klev av bussen hemma hos mickis och va där en liten stund. satt och pratade med henne nyss på msn och då sa hon att jag skulle nämna hennes namn så varsågod mickis :) a sen tog dom bussen in till stan igen och jag åkte hem efter ett kort besök hos mirabelle. sen har jag bara tagit det lungt resten av kvällen ... välldigt skönt dådå men :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0