morgonens väckning av becky ....

hahaha dagen blev inte riktigt som den skulle ha blivit . i morse så hade jag inget ljud och ingen vibrationssignal på min mobil.... becky hade ringt sen kl 11 och nu va kl 1. xd jag sover ganska länge ....  sen ringer det där nere på hemtelefonen och både jag och min bror vaknar. jag kollar på min mobil och har 6 sms från becky och typ 5 missade samtal :D haha sen ringer hon till min mobil och jo vad gör jag typ 10 sekunder efter att jag har svarat, jo jag somnar nästan i telefonen och då sitter becky ikch skriker mitt namn i telefonen säkert 8 gånger och typ : MOA DIN JÄVLA FITTA.. VAKNA !!!  hahahha hon lägger på och jag vaknar typ och ringer upp henne . hahah ni ska bara veta vilken utskällning jag fick. typ : HUR FAN KAN DU SOVA BORT HELA DAN... bla bla bla tjat tjat tjat .  rätt underhållande morgon för mig men :) ni kan ju fråga henne vad hon tyckte om morgonen ..  puss på dig gumman :)<3

Kommentarer
Postat av: Becki

haha jävla snorunge, satt och ringde dig fucking 2 timmsr och sen somnar du!!!!! hahahahaha <33

2009-12-30 @ 13:44:38
URL: http://beckiandnatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0