shopping

när jag va klar där så gick jag och mötte becky hos hennes mormor. sen tog vi bussen till gränby, först och främs för att becky skulle byta sin kamera och handla lite till nyår. men a då kunde ju jag lika gärna passa på att handla lite mer till mig själv också :)  så nu har jag bestämt vad jag ska ha på mig på nyår också , och de är superbra så man inte står där dagen innan och inte har nått att ha på sig, jag har ju inte brist på kläder men kan vara kul med något nytt som ingen annan sett också (Y) hahah självklarrt så gick vi till burger king och åt lite pommes och fikade lite :P haha dom har supergoda chokladmuffins med glass och grejer :D

a de blev inga bilder därifrån heller men ni kan få lite bilder på allt som jag har köpt idag och lite från i lördags också :)

cp bild men datan fuckade sig så den gick inte att fixa till ..

tröja från bikbok 199kr

helt vanligt, fint  och passar till allt  :)
tröja från ginatricot 149kr
linne från ginatricot 129kr
bh från lindex 149kr

paljettkjol från hm, kostade bara kr(y)

örhängen från ginatricot 79kr
lösnaglar från kicks 90kr
nagellim från kicks 40kr
läppsyl från kicks 30kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0