tror jag att jorden kommer gå under 2012 ?

en kille har komenterat och frågat mig om jag tror att jorden kommer gå under 2012. nej?
visst de kanske är läskigt att tänka tanken om de och att dom där gubbarna och gummorna i afrika eller va det va som nu hade förutspått de. men man kan ju inte varje dag gå och tänka att vi bara har två år kvar på jorden att leva. då har man ju inget liv om man tänker att varje dag är dagen nämre döden. jag tror inte på sånt skitsnack,
visst det är möjligt att all olja kan ta slut om 50 år och att jorden får sin undergång men kanske om flera hundra miljarder år. så alla ni som tror att jorden kommer gå under 2012 kan ju inse och börja tänka efter att bara för att någon gumma elr gubbe har förutspått de så betyder det inte att det kommer hända .
tro på de om ni vill men jag gör det inte.


haha fast jag vill se filmen måse jag erkänna ...


Kommentarer
Postat av: nisrin

dör vi så dör vi :p inget vi kan rå för

2009-12-30 @ 19:28:07
URL: http://niszeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0