kvällen ska bli bäst !

Nu sitter jag hemma hos mirabelle, vi har precis ätit :) ska göra oss ordning lite och cykla ner till gåvsta om en stund och träffa Evelina och Signe tror jag (y).. ikväll ska vi göra drinkar, äta chips och ha galet kul :D idag är vi på g som bara den på att ha sjukt roligt. Nu när det ändå är så varmt så kan man ju lika gärna cykla tyckte vi..

enormt glad och lättad över att det inte kom någon snö idag som det skulle kunna ha gjort  -.- då vet jag inte riktigt vad jag skulle tagit mig till, men det är ju typiskt "aprilväder" - varmt - kallt - varmt - kallt och så fortsätter det..

Bra väder på sista april annars j*vlar !

haha bjuder på en gammal bild på mig från mirabelles data xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0