morgondagen kommer att bli jobbig känns det som

ingen vidare uppdatering idag :/ men men i morgon kan man ju alltid hoppas på lite mer.. usch jag längtar ju knappast tills i morgon, innriktning efter skolan och jag MÅSTE vara med om jag ska få spela DM visst är det kul när man väl är där.. men jag har liksom ingen ork och då blir det så att man inte går dit helt enkelt för att det är jobbigt, tråkigt elr att man helt enkelt inte tänker på det. Jag behöver mer pepping !

men på kvällen blir det lite roligare i allafall..
då ska carin sova hos mig ;) eftersom att vi ska upp typ6-halv7 på fredag morgon för att få en bra plats i stadsparken till forsränningen så blir det ju tyvär ingen vidare sovmorgon eftersom att vi visserligen har lov.. men men vi får sova i helgen i stället xd

puss godnatt på er <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e så fin :)

2010-05-01 @ 17:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0