bounce

nu har vi kommit hem från Stockholm för ett tag sen.. det blev en fika när vi kom dit och eftersom att det började klockan 3 så va det bara gå direkt in och sätta sig efteråt.

Dom va helt grymma, hur bra som helst.. och det va inte bara dom där. Tillsammans i gruppen så är dom 7 dansare och jag tror att dom hade bjudit in ungefär 300 andra dansare som också va med till och från.. aja det va helt klart värt att åka dit i allafall ;)(Y)


Efteråt så va det dags för middag. Vi åkte till Kista och där fick det bli tacobar ;) hur gott som helst, blev en dipptallrik. Sen va jag på väg till "toaletterna" alltså inte simon va typ sur och sa åt mig att jag INTE fick kolla på kläder för han ville hem men jag sprang iväg en liten snabbis och det blev en liten väska i allafall ;)(Y) Men annars har dagen varit toppen..

 
väskan.. från accent för 199 kr



Kommentarer
Postat av: carin

fin! visa klänningen:D

2010-04-25 @ 22:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0