sjukt ?

HAHHAHA  jag vet inte riktigt vad det är för för på mig men något allvarligt fel måste det ju vara.. när man väl ska sova så är jag ALDRIG trött typ, (inte när jag är själv i allafall) det är som att jag får världens energikick när jag ska gå och lägga mig... eller så drabbas jag bara av allmän övertrötthet? vad tror ni? nej ni jag vet inte riktigt vad det är.. kanske är kag inte tillräckligt aktiv på dagarna? men jag är ofta trött på dagarna.. ja ni det här inlägget blir på tok för långt känner jag.. elr? haha ni ser, helt knäpp jag skulle kunna sitta och skriva ett helt A-4 nu. skulle säkert upprepa samma saker flera gånger men aa skulle ha något att skriva hela vägen ner.. kanske i försig inte är så svårt men.. för mig är det det. jag är så himla fantasilös, jag har ingen fantasi alls i skallen. inte ens en liten färklick elr ett litet dammkorn... elr gruskorn kanske, vilket är minst? vet inte. så vi släpper det ett tag tycker jag.. nej nu får jag ta och ge mig,. ingen kommer läsa det här inlägget ändå.. tjabba !


Kommentarer
Postat av: Becki

hhhhahahahaha cp!!!!

2010-04-08 @ 11:30:02
URL: http://beecki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0