lång dag

har inte alls uppdaterat så mkt men jag tror att jag måste byta batteri på kameran för den bara startas och stängs av direkt. Så det blir inte så mkt bilder och då är det ju inte lika roligt att läsa, men det ska bli bättre när kameran funkar igen och tills dess så blir det några med camen och kanske några från någon annans kamera elr ngt.

aja nu ska jag snart gå och lägga mig och vila för ännu en jobbig dag i skolan.. man blir sjukt trött och det märks att man inte är van vid tiderna. Jag och carin kom hem idag och somnade runt 5 i hennes säng xd vaknade runt 8 och käka middag och sen kom jag hem runt 9. Tog en dusch och sen så har jag bara legat och tagit det lungt.

 
förlåt för bilden men ingen bra dag;)

Kommentarer
Postat av: luGnt

lugnt

2010-08-27 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0