Good Night!

Idag har jag, signe och carin vart på stan, träffade alva ett tag också och lämnade hennes väska till henne som har stått här i år och dar.. I allafall så får ni lite bilder i morgon för det har varit så mycket idag.
 
När vi var klara på stan så gick jag och carin och köpte sushi och åkte till lägenheten med hennes mamma och åt lite medans vi började packa upp grejer i köket. Efter ett tag åkte vi till Ica Maxi och köpte Ben&Jerry´s och cola och lite nödvändiga städsaker. Träffade även på deras Grymt Snygga Målare!! Åh jag dog!

I morgon blir det stan efter sången igen sen måste jag hem och städa.. -.- men men hörs i morgon! Puss!♥

bild från i förrgår..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0