mirabelle är skön

ska vi hänga oss tillsammans? :)

hahaha du har problem unge, men jag håller me. så jävla värdelöst haha. men hörru ring mig när du ser det här, för du fick sova hoss mig i dag :* men ah, ring :)

när jag blir arton ska jag supa så inihelvete å röka på framför mina föräldrar. gillarrrt

hahahahh , du har nå fel unge. men ja gilllaarrrrrt

hahahaha mirabelles komentarer under gårdagen xd jag håller helt med dig , igår kände jag mig som en liten emounge typ ååhh jag hatar mitt liv, ska vi hänga oss ? men idag är allting mycket bättre, vi får väll se om jag drar till mirris ikväll kanske. kul som fan ska vi ha xd

puss på dig :*


Kommentarer
Postat av: M I R A B E L L

hahah ofta du lägger upp dom, mupp. :*

2010-02-08 @ 18:59:44
URL: http://hippiehoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0