somnade på bussen idag igen..

jani dagen har varit varit ganska skön faktist, va i skolan som gick otroligt fort idag. fick tillbaka mitt matteprov-resultatet får ni tyvär nte veta xd. efter skolan åkte jag in till stan , till sången. och nu kan jag låten riktigt bra och nu sitter det otrloligt mycket bättre än vad det gjorde förra gången när vi bara "gick igenom den". så nästa gång ska det komma dit en tjej som håller på och utbildar sig och hon ska vara med och lyssna lite¨, så det blir kul :).

självklart så somnade jag på bussen idag igen :o , förstår inte hur jag lyckas asså -.-

jag vaknade vid carin så jag hoppade av där. ringde henne och frågade vad hon gjorde, jo självklart hade hon 5-10 min innan satt sig i bilen och åkt till sin pappa -.-, så jag ringde pappa och när jag till slut fick tag på honom så kom han och hämtade mig, det är ändå en ganska lång bit att gå ..

men jag kom hem till slut i allafall :)(y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0