tråkigt

man tänker liksom , gud va skönt att bara vara hemma och ta det lungt och bara vila ut.. jag skulle kunna göra det till något bra men det har bara inte blivit så. i 3 dagara har jag legat i soffan och kollat på tv, film elr suttit och lodat vit datan -.- . typ ja nu ska jag blogga, sen hara man ju fan inget att blogga om. men gör ju inget och ser förj*vlig ut så man vill ju inte sitta och ta en massa bilder heller.. dessutom är kameran ändå trasig IGEN. ah och sen kan man ju inte åka iväg elr träffa folk och så för man har ju ingen ork kvar i kroppen , det ända som är kul med vintern är julen, nyårsafton och att åka skidor och pulka xd , blir alltid sjuk på vinern, hatar de


Kommentarer
Postat av: natalie

jaa samma här! :( suger.. krya på dej :)<3

2010-02-11 @ 20:11:32
URL: http://nataaliiee.blogg.se/
Postat av: natalie

japp de ska jag göra :D!

2010-02-11 @ 20:29:09
URL: http://nataaliiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0