dekorering

ja när man inte har nått att göra och är helt uttråkad så kan man ju alltid samla ihop gamla/nya grejer som man kan görs lite roliga saker med :)(y)  jag samlade ihop halsband, armband och örhängen och 3 tröjor och började kolla om man kunde göra något kul :)

resultatet:


den nya svarta tröjan från MQ och ett gamalt halsband från hm


min stora svarta kofta från hm och ett två par välldigt gamla örhängen


och en stor vit tröja från gina med ett armband från ? kommer inte ihåg

den vita tröjan och svarta koftan gjorde jag mest för skoj skull, men den första belv faktist rätt användbar. självklart kan jag ju ta bort det när jag vill och fästa det på andra tröjor också, det är bara fäst med säkerhetsnålar :)(y)

vilken blev snyggast ?




 


Kommentarer
Postat av: lisa

coolt moa :):)<3

2010-02-11 @ 19:14:28
Postat av: carin

coolt moa!!!!!

2010-02-11 @ 20:29:36
URL: http://mancini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0