Becki gästbloggar!

utan att jag bett om lov & utan att jag sagt till så gästbloggar jag ;)! men eftersom att moa inte kan uppdatera så hjälper jag henne lite,, hoppas hon inte blir arg bara!!

i morse när jag moa och sanne vakna så börja jag o moa göra oss iårdning, sen gick vi t bussen och åkte hem rätt tidigt. för moa skulle bort. hon ska nämligen bowla och sen äta middag med familj+ släkt, mycket trevligt kan jag ana! gårdagen blev kaooos men rätt lyckad entligt mig själv! haha jag ramla och slog i huve satt sanne trodde jag dog, och det måste gett mig lite vätt!! för idag är jag back on track till att vara mig själv so thats goo ;)!

men nu ska inte jag ruttinera moas blogg, så ni får ha det så bra! kyss / http://Beckiandnatalie.blogg.se


moa är värdens sötaste!, (igår)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0