bowling m.m

haha idag har jag vart och bowlat med släkten :) det va sitkul och sen pkte vi och åt på returang .. tog biff med rödvinssås och rödvinssmör och klyftpotatis .. gott som fan va det.

HAHAH VEM HALKAR UTE PÅ BOWLINGBANAN ?
såhär gick det till när jag halkade ute på banan ...
jag står nästan framme vid kanten av banan och följde med ett steg efter jag hade kastat klotet, så jag glider på fötterna och halkar sen på aset och glider på rumpan 2 meter ut på banan :o och det värsta av allt var att jag kröp tillbaka till kloten för att jag skrattade så mycket och för att jag inte ville halka igen.

tips när man bowlar
* gå inte för långt när ni kastar klotet
*släpp klotet i tid så att ni inte förljer med för långt
*ta aldrog ett klot med för små hål så fingrarna fastnar
*ta aldirg ett för tungt klot
*rulla klotet, kasta det inte
*om ni halkar på banan och föjer med, gå tillbaka kryp inte (det gör det bara mera pinsamt)

haha det är saker jag har lärt mig idag :)


peppe och rasmus.. som vann hela alltet, en rysare på strike, haha själv fick man inte en enda. det enda jag fick va ont i rumpan xd

a lite bilder från bowlingen, orkade inte lägga ut på alla, vi va runt 11 st tror jag

haha min fina bror och kusin men i fallatt dom inte ville vara med på bild så.. och det va den ända bilden jag tog under middan så


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0