hiss/diss


NITAR



det är snyggt på nästan vad som helst, smycken, kläder, skor, väskor.

det är hur snyggt som helst och funkar bra till allt :) man ka´n använda det i alla tillfällen också, inte för att jag har så mycket av det själv. men mer nitar helt enkelt :)


EVELINA

evelina, signe och jag

jag lovade evelina att hon skulle få vara med på bloggen så då passar jag på att hissa henne på engång :) evelina är en helskön männsika som alltid är rolig, är lite läskig när hon slåss men det är en annan historia :) evelina älskar att sova och hon hatar när folk petar i hennes mat eller när man lägger sig med kläder på under hennes täcke xd men är alltid snäll och är tokskön att umgås med, älskar henne sjukt mycket :)

haha puss på dig :)<3






INSEKTER

insekter, specilt spindlar. det är det värsta jag vet. det ända posetiva med dom är att dom kanske äter upp vissa nadra insekter men annars är dom bara slöseri med liv, dom är äckliga, läskiga, farliga och fula

en händelse för ungefär 3 år sen

vi va på SKANSEN med familjen typ och vi gick in i ett rum med spindlar, ormar och sånna saker i. i en glasruta såg jag ingenting och det satt ingen bild där heller. så jag böjer mig fram jättemycket och verkligen letar. HELT PLÖTSLIGT hoppar det fram en SKITSTOR svart hårig spindel framför ansiktet på mig. då hade den typ suttit i taket elrnånting
hahah jag började grina xd


KALLT VÄDER


en utav de värsta sakerna som finns, när det är så kallt så att man knappt vill gå utanför dörren, och när man är ute får man röda kinder, blir blek i ansiktet och får lockit hår och ser ut som en 7 åring.


Kommentarer
Postat av: evelina h

awwwwww hjärtis du gör min dag utan dig går det inte tok stålle :* tack för allt och helgen ska bli dunder bäst med er love youu more than everything <3333



ignorera min engelska :)

2010-01-20 @ 21:02:43
Postat av: Anonym

2010-01-21 @ 01:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0