hahaha jag somnade på bussen !

igår hann jag inte skriva så mycket så nu ska ni få höra något riktigt kul :)

igår skulle jag ta 10över 4 bussen hem från gränby, den kom inte förns 25 ungerfär så jag stod där och frösihjäl och blev tröttare och tröttare. när jag sitter på bussen kan jag äntligen slappna av och det gjorde jag nog lite för mycket för jag vaknar vid EWE-möbler. hahaha a jag somnar på bussen. a så jag kliver av bussen i alunda och går in till ica ett tag för att värma mig, bussen skulle komma 20 över 5 och klockan va runt 10-5 i. när klockan va 10 över gick jag ner till bussen igen. självklart kommer inte bussen förns halv/35 så jag stod och frösihjäl där också..

haha fatta ironiskt att ställa sig vid busshållsplatsen i stan kl 4 och komma hem kl 6 xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0