jag ska aldrig mer glömma nyckel

igår kom signe hit.  jag hade självklart glömt min nyckel.. så vi kom inte in -.-

vi började gå till signe, (över åkern) med snö upp till knäna

när klockan va halv 5 skulle vi åka hem till mig med 816 (Y) min bror satt på bussen och han hade nyckel som tur va.  vi går ut till busshållsplatsen och bussen kör förbi oss :O

vi går och ställer oss vid den andra sidan för att gå på bussen när den har vart i gåvsta, och den kör förbi oss igen -.-

pinsamt som faan va det och då va det bara att börja gå igen, fast vi gick på vägen den här gången. ännu mer pinsamt ...  när vi va hemma va jag helt slut,

sen provade vi lite kläder tills på fredag :)




Kommentarer
Postat av: mathilda:)

vad händer på fredag ? :))

2010-01-20 @ 16:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0