packning...

haha en sak som ni kanske inte visste om mig ..
varje gång jag ska bort så packar jag onödigt mycket saker egentligen.
asså jag tar ju inte med mig liksom en resväska om jag ska bort en natt men jag atr alltid med mig antingen en väska i normalstorlek som är proppad eller en nästan full träningsväska. och det är om jag bara ska bort en natt. 

haha det här är nerpackat och ska med till becky ikväll..

*en sovtröja och ett par mjukisshorts.
*en kofta
*en tjocktröja (förutom den jag har på mig) xd
*ett par mjukisbyxor
*ett linne
*ett par strumopor,bh,trosor
*tandborste
*body o face lotion
*smink
*platttång
*laddare till mobil och kamera :)

allt är nog inte med på bilden men..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0