gräsö

i tisdags kväll på stan så gick jag, Carin och Lisa mest runt lite och pratade med folk.. Vi åkte hem med 10 över 12 bussen och sov hemma hos mig. Vi satte oss på altanen med lite godis och bara pratade (Y) Runt 3 höll jag på att somna så vi gick in och la oss,  eller i allafall jag. Carin och Lisa låg och.. ja jag vet inte vad dom gjorde egentligen -.-

i morse gick vi upp runt halv 12, åt frukost och gjorde oss ordning. Vi tog bussen halv 1 till Öregrund och fortsatte med färgan till Gräsö. Vi låg och solade och bada hela dagen och vi tog halv 8 bussen hem igen. När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad och pratade lite med Evelina och Mirabelle i telefon (Y)



Lisa och Carin när vi väntade på färgan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0