ingen vidare morgon men en bättre kväll

Just nu sitter jag hemma hos Mirabelle och jaa har mys bara. Dagen började klockan 3 när Simon kommer upp, skriker åt en att gå upp och ber en komma ner och göra vofflor åt honom -.- Hade dessutom så sjuk ont i huvet idag igen så när jag stod där nere i köket med voffelgärnet på max så fick jag försöka hälla i mig ett glas vatten och en ipren -.-

jaja så morgonen va inte så bra men efter att ha tagit det lungt i några timmar och tagit en dusch så blev det bättre.. jag bestämde mig för att åka in till stan med Mirabelle och träffa Tanja(som jag inte sett sen vi gick i 6an, som jag då "bråkade" med) hon har flyttat hit från norrland nu så det va trevligt. Vi satt i stadsparken och tog det lungt och bara gick omkring lite ;) nu sitter vi här och klockan är kvart över 4.. inte trött än så länge i allafall.

jag, tanja och något slisk som frågade om vi ville ha öl..

ser ut som om jag är 7 år och inte har något smink på mig, men vi skyller på ljuset (Y)

Tanja


Kommentarer
Postat av: mamma

luGnt

2010-07-29 @ 08:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0