klockan är halv 5, godmorgon!

Snacka om att sova bort hela dagen. Igår så åkte jag, Lisa och Evelina in till stan för att köpa present till Matilda och handla lite mat. Vi åkte hem runt 4 och Carin följde med till gåvsta också ;) därifrån så åkte vi till matilda och började grilla och grejer. Vi gjorde egentligen inte så mycket efter maten, roligt hade vi i allafall(Y)♥

Jag sov inte ett skit, den enda som gjorde det var väll Matilda.. Eftersom att jag gick upp halv 11 igår morse så va man hyfsat trött när man kom hem halv 9 och inte hade sovit ett j*vla piss. Men men, jag somnade runt 10 och vaknade klockan 4.. PERFEKT!(Y)
bilderna kommer senare i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0