sega dagar

gårdagen va såååhäär seg! vi låg i sängen och spelade dator typ hela kvällen.. tänkte skriva dagen men eftersom att vi gick upp klockan 3 så är det inte så mycket av dagen kvar. I allafall så drog vi in till stan runt 8 och tog typ kvart i 10 bussen hem till Becky så var vi där i en timme ungefär och pratade lite(Har inte träffat henne på ungefär 3-4 veckor)så det va kul. 

Idag kom vi upp runt halv 2.. Mirabelle försökte väcka mig i typ 1 timme för vi bestämde att vi skulle gå upp halv 1 och så fort jag blundade så hör man henne bah: Moa sov inte! Så jag höll mig vaken i en halvtimme och bara låg och drog mig men på slutet RÅKADE jag somna om för det va så skönt och bara ligga i sängen. Men men nu så ligger jag i sängen med Martinas dator och Mirabelle duschar.. tror jag i allafall, en sak vet jag och det är att hon inte är här i allafall (Y)

bild från igår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0