fullproppad dag

i fredags så åkte jag först till tandläkaren och fick nya snoddar som jag ska försöka ha i så mycket som möjligt nu! Sen åkte jag, signe, mickis och evelina till alunda och badade en stund. Jag fortsatte direkt till stan med Becky och gick runt i ungefär en timme för att becky skulle handla kläder.

Senare på dagen så gick vi ner till gåvsta och träffade carin, sirvan, shahan och shero.. satt nere i gåvsta och pratade lite. Vi tog bussen hem till mig och sen så åkte vi till carin. Lagade lite tacos och åt middag, skulle ha sovit där också men det slutade hemma hos Becky. Jag och carin brottades och slogs en hel del.. -.- hahaha.

Efter ett tag kom pontus och jonathan en stund också.. satt mest och åt popcorn men, dom va inte där så länge men jag tyckte jag hann med rysligt mycket under dagen i allafall och det gillar vi! (Y) annars sover man ju bara vort hela dagarna.. som vanligt.

på bussen in till stan

becky och carin i gåvsta

bjuder på en bild hemmifrån becky också...


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tandställning ?

2010-07-05 @ 09:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0