hemmadag

Jag gick upp vid 12 och hela dagen har jag legat ute och druckit milkshake i solen ;)(Y)

jag började morgonen med en dusch och precis när jag va klar så plingade det på dörren.. jag trodde det va simon som kom hem och inte ahde någon nyckel, (eller så orkade han helt enkelt inte öppna)... men där står mickis, evelina, carin, lisa och matilda och ska dra till lafsen och bada. Tyvär så kunde jag inte följa med för jag skulle till stan med Mirabelle, men tillslut så blev det inget av det heller. Så jag har legat hemma hela dagen och bara tagit det lungt, men det är skönt det också (Y) värmen börjar ju komma fram i allafall ;)

 
det fick bli hallon milkshake ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0