packar inför helgen

ja ni hur i helvete tänker jag egentligen?

jag tar med mig 10-20 plagg och jag använder hälften av det. Tar jag inte med mig det så ångrar jag mig alltid och tar jag med mig alltihopa så använder jag ändå bara samma kläder typ. Åh beslutsångest!

Det posetiva är ju att då har jag att välja på men det negeativa är ju att det är j*vligt tungt att bära, tar en j*vla massa plats och det blir dubbelt så mycket tvätt när man kommer hem.. men vi kör nog posetivt tänkande i allafall ;) annars kommer jag ångra mig och då blir det inge roligt!



grejen är ju den att allting som ska med inte ens är framplåckat så det där är inte allt -.-
jag ska vara där i två dagar..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0