städdag

jag åkte hem redan runt 12-1 idag för att komma hem och städa lite och bara ta det lungt, blev lite krångel igår kväll också så det blir nog till att sova hemma ikväll.. men det känns ganska skönt faktistl. Jag har inte gjort så mycket annat än att städa, jag har tvättat, diskat, plockat undan en massor med kläder och annat smått skräp. Gick ut och tog lite bilder också så att man är ute en stund på dagen och inte bara sitter inne hela dagarna. Idag är det den första dagen som det är fint väder på av dom första dagarna på sommarlovet ;)(Y)



 

 
dagens: vit stor t-shirt från ginatricot
vit kofta från zara
jeans med hög midja från weekday som jag själv har klippt av


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0