gårdagen

har varit rysligt dålig uppdatering under helgen men har nästan inte vart hemma så det är egentligen inte så konstigt.

igår så fyllde min kusin 15 så vi åkte dit runt 5 och åt mat och tårta och åkte hem redan runt 8 för att lämna simon i björklinge och jag skulle fortsätta till matilda.

När jag kom dit så åkte vi till lafsen och "pratade" med några blyga jävlar från vattholma... vi va inte där så länge, vi fortsatte hem till matilda igen och där blev det kladdkaka och popcorn (Y) Lisa och Mickis åkte hem runt 12 halv 1 och Evelina skjutsade hem mig och Carin runt 2 så när jag kom hem va det bara bädda rent sängen, tvätta av sig och gå och lägga sig. Men kul hade vi i allafall!

Mickis, Lisa och Carin.. så fina så ;)!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0