just nu i stockholm

nu sitter vi och delvis kollar på melodifestivalen. väntar på att Erik ska sjunga :), äter mango och godis.. juste jag köpte ett par leggings från bikbok idag när vi va i farsta, ni får bild på dom i morgon när jag kommer hem ist (y), hur nöjd som helst, men lite stora men det får gå ändå.

hahah ja juste ni ska höra mig just nu, och igår kväll satt jag och snackade engelska med beckys pappa . HAHA hur jävla fult som helst, får öva en hel del på det .. men a det är ju bra att börja någon gång. men så pinsamt är det faktist inte, bara när man inte kommer på orden typ öööööhh, och så säger man ett ord på svenska mitt i allt ihop ist xd ja dom får ett gott skratt i allafall .

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0