matchresultatet

pratade med becky i telefonen för ett antal timmar sen, vilket jag just kom på är att jag ska ringa henne. lovade att ringa tbx för satt just då och kollade på film men min mamma och bror.. :) ah så snart ska jag ringa becky.

tillbaks till sak. hon ringde för att berätta hur det hade gått för dom på matchen och sa att dom hade legat i ledning med 3-2 tills det bara återstod några minuter tills matchen va slut och då gjorde storvreta 2 mål och vann med 4-3 , så det blev en förlust i allafall ...


Kommentarer
Postat av: carin

nej det blev 4-4?

2010-03-07 @ 18:57:11
Postat av: alexandra larsson

nej du moa , då vet inte becki , för de blev 4-4 , :P

2010-03-07 @ 20:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0