hela veckan är upptagen och jobbig

Åh jag har saker som ska vara klara idag och i morgon. Och jag har hela veckan upptagen.

Idag (elr på fredag)?skulle so-hemprovet i samhelskunsakap+prao upp.g vara inlämnat.

Klockan halv 6 så ska jag egentligen vara i hallen med 2 barngympapass inlämnade och ha möte.

På tisdag ska idrotts"hemprovet" vara inlämnat om hälsa och miljö inom praon.

På onsdag ska jag ha bestämt mig vilken låt jag ska sjunga på uppvisningen.

Jag måste också börja packa inför hajken

På torsdag och Fredag är det HAJK.

På lördag kommer jag vara myggbiten och ha ont i kroppen och vara trött som f*n

Och här sitter man hemma och är så sjuk så man knappt orkar resa sig från soffan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0