jag har sovit bort HELA DAN!

usch jag gick upp klockan 2 idag, snacka om att sova bort hela dan -.-. Aja jag gick upp och åt en massa annanas till frukost och sen började jag göra mig ordning lite och om en timme ungefär elr någotsånt så ska jag hem till Becky och vara med henne och Jennifer (Y) ska bli roligt hoppas jag ;) vet inte riktigt vad vi ska göra men något roligt hittar vi väll på.. vädret är ju super ;)

dagens outfit

facelook, fast har inte så mycket smink på mig idag, och började med lite ögonbrynspenna bara..

ringen som jag köpte när jag och carin va i kista är också på, men kommer få stå i typ en kvart och försöka få av den för den är lite liten, men om jag skulle köppt en större så skulle den ramlat av -.-





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0