jobbigt läge

hahah juste, i förrgår så hann jag inte platta håret innan vi åkte på avslutningen.. mitt hår såg verkligen förj*vligt ut för att typ en gång om året(när det börjar bli varmt) ungefär i april/maj så lossnar det koppar från våran brunn eftersom att det typ lossnar när det kalla smälter. Vattnet i brunnen "renas" ju när det går genom alla ledningar men eftersom att det är så litet så går det igenom i allafall och då är det en massa koppar i vattnet...

tror ni inte att det typ när jag står och ska skölja balsamet och sen va det så i ungefär 2 timmar framåt och jag skulle iväg inom bara en timme så jag får ju panik och kunde inte platta håret eller nånting för att det va koppar i och då förstör man typ håret

så jag såg ut såhär:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0