lördag-söndag

På väg till Stockholm så stannade vi till i Märsta för att hämta upp Natalie och skulle sen fortsätta till Grönan ;) Vi var där från 7-11 ungefär.. det vi sk*t roligt och sen fortsatte vi till donken sen på kvällen och åt lite paj. Efter det så åkte vi direkt till Natalie och sen så kollade vi lite på tv och satt lite vid datan.. Jackie(en tjej som vi träffade på grönan) följde också med hem till Natalie, så det va trevligt.

Mattan i Lustiga Huset

Natalie och Becky

Natalie, Jackie, Becky, Oumie, och Pommelin

Natalie och Becky påväg till Märsta

I morse så tog jag och Becky typ halv 2 tåget hem till Uppsala och träffade Signe en snabbis innan bussen kom.. när jag kom hem så tog jag en dusch och nu har jag haft fullt upp med att lägga in bilder och sånt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0