avslutning

igår va det ju avslutning med ledarna på bg och vi åkte och hade femkamp i fyrishov, tog mest bilder vid bowlingen och när vi åt sen men det blev en del i allafall. det va lite pilkastning, mini curling på typ en bräda, lite billiard och minigolf med en pingisboll också men det va kul, jag, Mirabelle och Cajsa va i samma lag och kom 2a av 5 så så dåliga va vi inte ;)


martina och ellinor

ellinor, martina och cajsa

första striken ;)

ellinor och martina

haha ser inte så bra men cajsa ramlade den stackarn xd

ellinor och martina



både min och cajsas gick ner i rännan där tror jag -.-

När vi va klara i fyrishov så åkte vi till Riverside och åt mat, det va hur gott som helst, jag åt oxfilé med rödvinssås, hummer och pommes ;) till efterrätt fick det bli en chokladtryffel och så fick jag lite citronpaj med "marräng elr typ äggvita" och lime/citron sorbé som va super (Y)

Cajsa, Martina, Ellinor

ellinor tyckte om efterrätten....



martina och ellinor

ellinor och martina

mirabelle blev sur på martina.. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0