valborg

nej fy fan.. ingen vidare uppdatering under valborg.. men torsdagen blev inte så jobbig i allafall. Blev ingen innriktining för min del och jag och carin åkte in till stan en snabbis, tog 10 över 4 bussen hem till mig och tog det bara lungt.. elr ja Carin började dryga lite så det blev en brottningsrunda xd blev inte så sent på kvällen i allafall eftersom att vi skulle upp halv 7 in till stan..

aja vi kom in med kvart över 8 bussen på fredag morgon. Det blev Mickis, Lisa, Matilda, Johanna, Jag och Carin ;) blev det bort till andrasidan nästan vid startskotGick och satte oss i stadsparken en kvart ungefär och sen tet och vi satt och kollade en stund men sen så behövde jag och carin gå på toa och sen blev det en salladslunch att ta med sig till stadsparken från Cupido ;)(Y) efter ett tag kom Mirabelle också men hon försvann ungefär lika fort som hon kom.. samtidigt kom Ali och Oscar.. vi gick till Burger King och tog lite käk innan det blev dags för hemväg.

Vi åkte hem, packade i en halvtimme ungefär och sen blev det flera bussturer ända bort till Österby hem till Mickis mamma. Vi gjorde oss ordning och ungefär vid 8 blev det utgång och ja sen blev det prat med folk och lite mys utomhus.. ;)(Y)

bilder KANSKE kommer... tyvär så blev det inte så mkt sånt..


haha ni kan få en bild från förra helgen istället xd





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0