bilder från fredag

Har inte uppdaterat så mkt i helgen men har haft fullt upp.. i fredags va det halloweenfest hos mirabelle och på lördan när jag kom hem kom släkten och skulle fira mig och mamma.. på kvällen åkte jag till lisa med tjejerna och några killar från alunda också.. igår så gick jag, lisa och carin ner till hallen och skulle kolla på matcher, A-laget spelade och sen blev det U-laget både killar och tjejer så jag va väll i hallen i 6 timmar i går och sen följde jag med mirabelle hem så kom tjejerna dit.. så jag har inte vart hemma någonting nästan och har inte kunna taigt några bilder eftersom att min kamera inte vill starta.IGEN. så vi får kolla på den lite senare..




mer bilder kanske kommer senare ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0