Jag har ingen hjärna?

Idag när jag gick av bussen så kom jag på att min nyckel är hemma hos Becky..
Jag ringer simon: 
-jag, är du hemma?
-simon, nej jag väntar på bussen, ska hem från edvin nu
-jag, okej bra har du nyckel?
-simon, äh oj nej, jag drar hem till edvin igen tror jag, hejdå.

Så jag står mitt på vägen och vet inte vart jag ska så jag åkte hem till Louise som satt ensam hemma och när jag kom dit så gick vi hem till Edvin och där va simon och mille också. Sen kom andra Simon också så vi satt där någon timme sen skulle alla dra hem till oss. Så louise gick hem och jag fick ta bussen hem med killarna.

så väl hemma efter att ha gått i regnet är man ju "skitsnygg"?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0