En förkortning av gårdagen!

Veckan har vart full med saker hela tiden så har inte uppdaterat för har för det andra inte varit hemma heller. Igår så åkte jag och carin hem till Evelina och grillade med tjejerna och sen fortsatte vi till Mattias inne i stan och va där ett tag. Runt 11 tog jag och Carin bussen till Östhammar och åkte till Tobbe.. va där hela natten och i morse så gick inte bussen som den skulle heller så vi fick gå till Östhammar från Barkö och det tog nästan en timme.. skitkul! ;) Det värsta jag vart med om på länge!

 
Och såhär såg jag ut mitt i natten när killarna hällde Fil över hela mig! Luktade otroligt gott i håret sen och kände mig så fräsch som jag bara kunde bli ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0