Ön!!!

Blev ut till ön utanför Hedesunda igår ändå! Fast jag sa att det var sista gången jag åker dit förra gången men men... Det va väl lite roligare den här gången men fortfarande inte favoritstället precis. Men det va roligt om man tar bort de få men inte så små sakerna som hände!


Snygga alva på bussen påväg till Östervåla!


Becky och Alva vid början av kvällen!


Andrea, Emelie och jag!


Mirabelle, Victoria och Becky!


Jag och Becky nere vid "stranden"..


Söta Andrea och Becky!


Emelie, Becky, Alva och Andrea!


Världens snyggaste brudar!


Någon snygg jävel som ville va med på kort...

Fler bilde än så kan jag inte lägga upp men det blev några stycken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0