Keep it up..

Hej på er! Usch, fy, blä! Skolan börjar i morgon igen och när vaknade jag i morse? Jo runt 2 ungefär av att carin hade gjort frukost snäll som hon är =) Men 2 liksom.. vet inte riktigt hur jag ska orka upp i morgon. Kan vara bra att börja med att sova kanske? Aja i allafall så har jag och carin gjort smoothie och kollat på film under dagen ;) 

Gick till IcaMaxi och dumma som vi är så gick ju runt med en sån där korg som man kan dra på golvet.. carin tyckte den va jobbig så jag fick ta den.. Tack för den.. för sen kom det en som jobbade där och frågade..Varför jag hade tagit med mig hela vagnstället? HAHAHHA fan va vi skämdes.. vi ska inte hadla alltså, sist vi handlade tappa carin chokladpudding i hela gången typ ;)




Nej men nu ska jag sova.. Godnatt, puss på er!♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Min tröja - vill inte ha större ringning tack...

2011-02-28 @ 16:03:34
Postat av: moa

sv:det blir det inte.. puss på dig!

2011-02-28 @ 22:53:06
URL: http://moawiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0