Sportlov...

Hej på er! Vet att jag inte har uppdaterat någonting allas under början på vårt underbara sportlov! Har haft fullt upp.. i fredags var jag i öregrund, i lördags var jag i österby, i söndags åkte jag till carin i stan, måndan åkte jag hem någon timme och sen tillbaka in igen till signe.

I går så mötte jag och Carin upp Alva på stan och sen åkte vi hem till Carin.. Vi var där under kvällen och hade absolut ingenting att göra och precis när jag och alva hade hoppat av bussen på station fick vi för oss att åka till Östhammar så vi slutade där ute alla tre och kom hem runt 2 idag. Rätt slut man va när man kom hem..

Aja vi hade kul i allafall och vi gjorde något av kvällen tillslut! En aning spårat däremot men!

Bild på carin och alva för några veckor sen hemma hos Becky:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0