Die Bitch, Die

Varför kan inte folk stå för vad dom gör eller säger? Varför kan folk aldrig hålla käften om sånt som inte är deras ensak? Varför ska folk alltid göra det värsta dom kan för att skämma ut folk? Varför försöker en del få andra personer oh skämmas, tryckas ner, eller känna sig dumma och förnedrade?

En del saker gör man i sitt liv som man ångar men stå då för det iställer för att ljuga eller förneka? Ingen mår bättre av dessa saker.. Vad är det som är så jävla svårt att förstå för vissa männsikor som bara vill jävlas med folk? Små horor är vad ni är! Jag är så jävla less så jag vet inte ens vad jag ska säga eller göra. Har just nu inga ord för någonting! Ska iallafall försöka sova nu, om jag lyckas? Aja godnatt.

Lääääängtar till ännu mera drama i morgon i skolan ;)


Kommentarer
Postat av: MIRABELLE

mirabelle esevik gillar detta

2011-02-02 @ 07:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0