jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt

Jag vet att jag sa att jag skulle lägga in bilder från nyår när jag kom hem men det blev såklart inte så nu heller.. förvånansvärt visst? ^^ Men grejen är den att jag inte har vart hemma och jättelänge och bara tagit det lugnt och när jag väl är det så varvar min kropp ner så mycket så jag blir nästan deprimerad och irriterad. Vet inte varför men det bara blir så. T.ex så har jag varit irriterad sen jag kom hem nästan för att det är massa jobbiga, fula och dryga männsikor som sitter och skriver till mig även om man säger att man är upptagen, inte har tid, orkar inte så fortsätter folk skriva. Vad är det deras problem? Om någon inte skulle svara när jag skrev skulle jag inte fortsätta? Mest pinsamt.. så det slutade med att jag fick säga åt dom att sluta skriva.. bara en sån sak kan göra mig så sjukt irriterad vissa dagar. Visst jag kanske överreagerar men så reagerar min kropp och min hjärna när jag får koppla av.. jag blir irriterad på minsta lilla grej.


Kommentarer
Postat av: Nicklasemine

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2012-07-10 @ 08:46:45
URL: http://nicklasemine.blognd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0