shoes

I lördags blev det Stockholm med Carin och sen mötte vi upp Becky också. Det var jättebra väder och supermysigt. En stund innan vi skulle hem mötte vi upp Beckys kompis Andrea.. däremot gick det inge vidare sen.

Tåget var inställt och Louise var i Uppsala och väntade på mig. Så fick sitta där en timme och när vi väl va i Uppsala så hade jag bussen till slavsta gått för 2 minuter sen och eftersom att det var helg så fick jag vänta där en halvtimme också... Men men, för mig brukar det inte flyta på så bra precis så.

Blev ett par skor i allafall:





skulle publicerats i förrgår men har lyckats somna varje gång jag ska göra det så aja.. bättre sent än aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0