Lucullus

Igår så åkte jag, carin, evelina, matilda och evelina in till stan och mötte upp mirabelle och alva för att gå och käka på Lucullus ;) Jättemysigt förutom att (enligt mig) personalen är lite "bitchig" men aja det var trevligt i allafall. Efteråt skulle vi hem till mirabelle och mysa och bada jacuzzi men det blev inte så så jag, alva, carin, evelina och matilda försatte till östhammar och hamnade hos jocke? Vem det nu är och där va det sååå kul.. eller?

Aja vi tog bussen runt 1 hem och carin och matilda sov här.. nu blir det en sväng in till gränby om ett tag. Hörs senare! Puss på er!♥







Kommentarer
Postat av: alva

In med en bild p dig moa annars får jag spader!

2011-03-06 @ 16:23:26
Postat av: Anonym

"de utstötta"

2011-03-07 @ 21:25:01
Postat av: mirabelle

haha snäälla moa ta bort xd

2011-03-08 @ 17:42:19
URL: http://mirabellesevik.blogg.se/
Postat av: mirabellleee

asså jag ber dig moa ta bort bilderna på mig jag dör!

2011-03-14 @ 23:33:36
URL: http://mirabellesevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0