CLOTHES!

Satt ju hemma hela dagen igår så jag passade på att kolla lite kläder. Först så tittade jag lite på monki och hittade massvis med snygga linnen

några "baslinnen":

alla är långa förutom det mönstrade.. det vita råkade jag klippa till lite för litet såg jag nu..

Sen satt jag och funderade vad jag vill köpa under mars och kom på en del saker..
saker som fattas i garderoben:

Haremsbyxor, ett pösigt linne med mycket ringning under armarna och i ryggen, stövletter, vita/svart låga converse, leggings med skinn/mocka detaljer på!

Juste måste ha slagit i huvet i morse men fick för mig att köpa en "pälsjacka" vet någon vart det finns några fina?


Kommentarer
Postat av: mamma

Vunnit på Lotto eller ;)

2011-03-03 @ 14:22:59
Postat av: moa

nej tyvär så har jag ju inte det men skorna och linnet är ju redan fixat! ;D

2011-03-03 @ 18:32:16
URL: http://moawiden.blogg.se/
Postat av: agniiiiis

har exakt den där svarta pälsjackan :) den är från vila. fast köpte den förra året hare bra pussar! <3

2011-03-04 @ 22:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0